امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

شاه پسرم همیشه قشنگ دعا کن

1392/9/27 13:56
355 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم یادت باشه دعا کردن هم هنر میخواهد . همیشه سعی کن در دعا کردن هم دقت کنی حتی در حق کسانیکه فکر میکنی به تو بد کردند .

девочка                                                            летящая бабочка                                      девочка     

بارالها برای همسایه ای که نان مرا ربود نان,
برای دوستی که قلب مرا شکست مهربانی ,
برای آنکه روح مرا آزردبخشایش,
وبرای خویشتن خویش آگاهی و عشق میطلبم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دخملی شکلک
30 آذر 92 14:11
عکسا رو بزار تو یه پست تا من بردارم خودم برات درست کنم عزیزم .حجم عکسها زیاده . چطوری بزارم تو پست؟ مگه میشه ؟
مامان رادمهر جوجو
1 دی 92 10:17
عزیزم سفیدی برف را برای روحت ، سرخی انار را برای قلبت ، شیرینی را برای عشقت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت درکنار امیرصدراجون و همسرگرامیت آرزومندم دو قدم مانده به رقصیدن برف ، یک نفس مانده به سرما و به یخ ، چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان . یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما . یلدا بر شما و رادمهرجون هم مبارک باشه .