امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

آموزشی صدرا - cd های زبان انگلیسی

1392/4/18 11:02
252 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین برنامه تلویزیونی که برای امیرصدرا گذاشتم یکساله  بود  مجموعه زبان انگلیسی  بی بی انیشتن  بود که دی وی دی مورد علاقه اش بود  وفقط موقع دیدن آن بود که ساکت می نشست و حتی خوابش هم می برد تا حدود دوسالگی خیلی به آن علاقه نشون میداد .

در نمایشگاه کتاب اردیبهشت 91 دی وی دی مجیک انگلیش و  فیری لند را گرفتم و شروع به گذاشتنش کردم . علاقه هم داره .
ترجیح میدهم اگر میخواهد تلویزیون نگاه کنه کارتن انگلیسی تماشا کنه .

 

مجموعه simply kids  و دی وی دی های بارنی دایناسور بنفش را هم بتازگی آشنا شده ام ولی هنوز برایش نگذاشته ام .

دوسایت هم برای زبان فرانسه :

 http://www.chillola.com

http://www.livemocha.com/

  بنظر من چند چیز در آموزش زبان های خارجه به کودکان مهم است. اول اینکه وقتی برای کودک برنامه ای می گذارید و یا موسیقی ای به زبان دیگر پخش می کنید حتما برایش توضیح دهید که این به چه زبانی است و کنارش بنشینید و او را تنها نگذارید حتی در بی بی انیشتن 

از همه مهمتر که برای آموزش هر چیز به کودکتان اول از خودتان شروع کنید و آمال و آرزوهای خود را به او تحمیل نکنید و نکته آخر اینکه همه اینها فقط و فقط بازی است و کودک باید از آنها لذت ببرد و شاد باشد.

 نوشته شده توسط : مامان امیرصدرا  خرداد92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان رادمهر جوجو
8 خرداد 92 14:03
عزیزم این دی وی دی ها کدامش بیشترین تاثیر رو گذاشته چون من تا به حال در رابطه با زبان انگلیسی چیزی رو شروع نکردم و چون شنیدم که از چهار سالگی باید زبان دوم رو شروع کنیم می خواستم ببینم برای شما که زودتر شروع کردی تاثیر گذار بوده و برای شروع کدام روشها بهترین است ؟



و اینکه آیا شما فقط به cd اکتفا می کنید یا از فلش کارتها و ابزارهای دیگه هم استفاده می کنید؟































عزیزم تا 2سالگی بی بی انیشتن بعد از اون کم کم دی وی دی کارتونی مجیک اینگیلیش رو شروع کردم جذابه . البته بهترین روش اینه که کنار کودک موقع تماشای زبان بنشینید و براش با حالت بازی تکرار کنید تا جذاب بشه .نباید دیدن این برنامه ها طولانی مدت باشه تا کودک زده نشه . روزها و هفته های اول از کم شروع کنید نهایتا به 40 دقیقه برسه . من سرکار میرم و وقت فلش کارت نداشتم ولی فکر کنم فلش کارت هم اگر با حوصله باشید و عجله نکنید موثر باشه . من با سرگرم کردن کودک با کارتنهای تلویزیونی مخالفم حداقل با کارتن های انگلیسی یک تیر و دو نشون میزنید . موفق باشید .لطفا اگه تجربه ای بدست آوردید برام بنویسید