امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

جشنواره تابستانی نی نی وبلاگی 92

1392/4/18 11:43
258 بازدید
اشتراک گذاری

مسابقه جشنواره تابستانی

 

مامانای مهربون سلام این عکس ماله یکسالگی امیرصدراست (خرداد 90 ) درحال فرنی خودن است که قاشقشو  با دندوناش گرفت و نگه داشت منم ازش عکس گرفتم

من خیلی دیر متوجه این جشنواره شدم و تازه دیروز در این جشنواره شرکت کردم

لطفا به این شاه پسر با این عکس کاملا طبیعی هم رای بدید . ممنونتون میشم .

با آرزوی موفقیت برای همه نی نی وبلاگی  ها .

 

عزیزم این اولین مسابقه زندگیت است که در 3 سالگیت شرکت کردی به امید پیروزیت در سایر رقابتهای زندگیت

 

 

نوشته شده  توسط مامان امیر صدرا ، ساعت 12 روز هفدهم تیر 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میلاد
16 تیر 92 16:51
قشنگه


مرسی عزیزم
مبینا
16 تیر 92 16:53
باحاله


مرسی
نگین
17 تیر 92 15:57
سلام .ممنون از حضور و ابراز لطف و لینکتون . هزارماشاله به این گل پسر امیدوارم که همیشه زیر سایه تون همیشه سالم و خوشحال باشه و نیز شما.حضورتون عرض کنم : برای پست ثابت به مدیریت وبلاگ و قسمت پست ثابت وبلاگ مراجعه کنید. برای جلوگیری از کپی برداری یا اصطلاحا جلوگیری از راست کلیک هم میتونید در گوگل یا یاهو و یا هر موتور جستجو گر دیگه ایی عبارت -جلوگیری از راست کلیک - رو بنویسید و به سایتهای سرچ شده سر بزنید در اونجا یه سری کد برنامه نویسی شده هستش که شما میتونید در مدیریت وبلاگ و در قسمت تنظیمات وبلاگ که بازکنید صفحه ایی باز میشه که میتونید درباره وبلاگتون مطلب بذارین و در قسمت زیر اون در قسمت اسکریپت های اختصاصی کدی رو که خدمتتون عرض کردم (جلوگیری از راست کلیک ) رو اونجا یعنی اسکریپتهای اختصاصی بذارین و ذخیره تنظیمات رو بزنید بکبار از وبلگتون خارج بشین و دوباره وارد بشین چنانچه مالبی رو که حضورتون عرض کردم رو درست انجام داده باشید موفق میشین. میتونید برای سایر مطالب در باره زیباسازی وبلاگ و....به وبلاگ دیگه ی نگین جون سری بزنید :www.amozesh.niniweblog.con
آرزوی بهترینها برای شما و خانواده ی محترمتون


سلام . از لطفتون و اینکه پاسخ مرا دادید ، ممنونم .با آرزوی موفقیت برای شمادر کنار دخترگل و خانواده محترمتان