امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

درست کردن حرف Aa

1392/4/25 10:28
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من


 

کودک من


» ادامه مطلب :

برای درست کردن این کتاب کوچک صفحات کتاب رو از 1 تا 10 که در تصاویر نشان داده شده پرینت بگیرید و مانند نمونه زیر از وسط تا بزنید و چفت کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

صفحات کتاب از 1 تا 10

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من



موضوع :
آموزش زبان انگلیسی به کودکان | بازدید : 241 مرتبه

نوشته شده در 19 / 3 / 1392ساعت توسط سپیده

» ادامه مطلب :

برای درست کردن این کتاب کوچک صفحات کتاب رو از 1 تا 10 که در تصاویر نشان داده شده پرینت بگیرید و مانند نمونه زیر از وسط تا بزنید و چفت کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

صفحات کتاب از 1 تا 10

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من


منبع : کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)