امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

امیرصدرا و پارک طناب بازی

1392/6/26 12:39
399 بازدید
اشتراک گذاری

این اسمو خودت گذاشتی. این پارک توی شهرکمون پشت کوچه مان است و  هنوز نیمه کاره است و قراره پارکبزرگی بشه فعلا ما ازاین قسمتش که شما خیلی دوست داری استفاده میکنیم .بندبازی برای همه سنین داره 

از 2 سالگیت  به بعد می آوردیمت اینجا و بازی میکردی از همون کوچیکیت بابایی خیلی جسورانه شمارا میگذاشت تا تنهایی بالا بری بعد از طرف سرسره میامدی پایین  .من هم با دودلی کنارت بودم ولی بروت نمی آوردم تا از ترس من احساس ترس بهت منتقل نشه . حالا که 3 سالت شده خیلی خوب بالا میری و گاهی بندبازی بزرگترها رو بالا میری و وسطهاش بابایی هم باهات میاد تا تنها نباشی .totalgifs.com casas gif gif casas10.gif

 ساعت 5 خونه رسیدم . دوش گرفتم تا خواستم استراحتی بکنم صداتو شنیدم و فهمیدم بیداری اومدم دنبالت و نتونستم استراحت کنممثل روزهای قبل  همچنان در حسرت یک استراحت ماندم

ساعت 7 با بابایی رفتی و تا ساعت 9 اونجا بودی توی این زمان منم فرصت کردم  به کارهای خونه برسم .تا لحظه برگشتتون  مشغول بودم . سر سره وقتی غذا رو دیدی گفتی وای چقدر گشنمه .آخ جون غذای خوشمزه و حسابی از خوردنت لذت بردم .

و بعد ازخوردن شام شب از خستگی ساعت 10 و نیم غش کردی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)