امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

در جستجوی مهد کودک امیرصدرا

1392/7/9 14:52
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم این روزها شدم مثل بچه هایی که خوشحالن میخوان برن مدرسه .از آنجاییکه میدونم تو هم علاقه داری من بیشتر ذوق زده ام و منظرم  زودتر 5 شنبه بشه و برم مهدکودکی که برات زیر نظر گرفتم تا اگه بشه ثبت نامت قطعی بشه. امیدوارم معیارهای موردنظرمو داشته باشه .

مامانی فقط مامان عزیز از رفتنت به مهد خیلی استقبال نکرد چون به شماخیلی عادت کرده. برام جالب بود با وجود همه زحمتهای شما دیروز که دید من دارم برای ثبت نامت مصمم تر میشم گفت : اونوقت کی  خونه رو  بهم بریزه و من جمع کنم . دیگه کار خونه ام کم میشه .

قربون مامان عزیز زحمت کش برم که بی منت انقدر زحمت شما رو میکشه .از خد امیخوام  اونو واسمون حفظ کنه  و موهبتهاش از یادمون نره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)