امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

مامان بیا بازی کنیم ؟

1392/7/16 14:18
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

دغدغه این روزهام اینه که بازیهایی یاد بگیرم تا وقتی میگی مامان بیا بازی کنیم هدفمند باهات بازی کنم

خرده اسباب بازی هات را وقتی میاری و وسط اتاق خالی میکنی  ازت میپرسم چی بازی کنیم  شما هم میگی مامان بیا همشون رو ( خیلی غلیظ میگی همشون ) بازی کنیم ولی متاسفانه من اصلا سر در نمیارم  چی توی ذهن قشنگت میگذره .

این خرت و پرت ها به نظرت خیلی مهمند و جذاب. هر روز کارت اینه که این جعبه اسباب بازیت که خیلی به قولی برات جالبند بریزی وسط اتاق  و نمیگذاری جمعشون کنم  Myspace Comments - Small Images

عکسهاشون را بعدا برات میزارم.

دیگه قیچی و چسب و قلم مو و رنگ جواب نمیده ، کم کم که  هوا سرد و روزها کوتاهتر میشه زمان بیشتری باید صرف سرگرم کردنت درخونه بکنم چونکه پارک رفتن داره حذف میشه و دیگه کارهای  بیرون خونه مثل بازی در پارک و دویدن و ....  نقشی در تخلیه انرژی شما نداره . فصل بهار و تابستان را بخاطر بیرون بردن  شما بیشتر دوست دارم  چون لذت میبری .

برای همین امروز  چند تا پست بازی گذاشتم تا مامانای مشتاق که مثل من این دغدغه را دارند بخونند و ایده بگیرند.

مامانای مشتاق لطفا نظر بدهید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)