امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

امیر صدرا و پایان دوره آزمایشی مهد

1392/9/18 14:50
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم امروز 18 آبان 1392 صبح بردمت مهد و ثبت نامت کردم . منتظر

دیروزبابایی اومد دنبالت و خوشت اومده بودگفتی مامان امروز هم بابا میاد دنبالم ؟

بابا نمیتونه بیاد ولی حتما با بابایی قرار میزاریم بیشتر دنبالت بیاد .


هرچند که از حرفات معلوم بود در فکر فرار از رفتن به مهد بودی.

پرسیدی مامان بچه های خوب میرن مهد یا بد؟

منم گفتم فرقی نمیکنه فقط بچه های خوب فرشته مهربون براشون جایزه میاره  ولی به بچه های بد هیچی نمیده .


درب مهد کودک شروع کردی به گریه گریه گریهولی مربی ها گفتند اعتنا نکن و برو.

حتماً وقتی بزرگتر بشی میفهمی که همه این کارها به نفعت بوده.


دیروز که رفته بودی مهد خیلی پسر خوبی بودی و حسابی تخلیه انرژی شده بودی و دیگه بهانه نمیگرفتی مامان بیا باهام بازی کن ومیگفتی مامان دارم تنهایی بازی میکنم

 

دوست دارم عزیزم .لبخندلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)