امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

موسسه پونا

1393/5/6 13:13
1,664 بازدید
اشتراک گذاری

در این ماه ( تیر 93 ) برای آزمون شخصیت و هوش به موسسه پونا رفتیم  از مهد قبلیت با اینجا آشنا شدیم . مسئول اونجا  2 روز مختلف از شما تست گرفت و منظر جوابش هستیم . از سرعت عملت خوشش اومده بود و به ما تبریک گفت . من از ایمنکه اینجا خواستم بیارمت هدف اصلیم این بود که بدونم در چه مسائلی ضعیف هستی و  علاقمندی و تواناییهات را از دید غیر مادرانه بشناسم . به امید موفقیت و عاقبت بخیریت.

پسرم این را بدان که ما همیشه و در همه مراحل زندگیت سعی مان بر این بوده تا به  مسیر درست هدایتت کنیم و راه را نشانت بدیم از شما میخواهم بقیه راه را  هم با توکل به خدا و پشتکار خودت ادامه بده تا موفق بشی و به ثمر رسیدن شما را ببینیم. آمین آرام دوست داررررم بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نازنین زهرا
27 مرداد 93 19:35
ماشاالله به گل پسر میشه این موسسه را بیشتر معرفی کنین من تهرانم سلام عزیزم .این موسسه در دولت است وآزمون هوش وشخصیت ازامیر صدرا گرفت و بعدهم در یک جلسه با حضور من و پدرش یک گزارش از ان بهمون داد و نقاط قوت وضعفش رانوشته بود و برای ضعف ها راهکار داده بود. کلاس هم معرفی میکنند. خلاصه بزار دختر گلت حداقل یکسال بزرگتر بشه تا بتونه به سوالها بهتر جواب بده و گزارش بهتری بشه.در حال حاضر تجربه خودمو بهت میگم سعی کن براش قصه زیاد بخونی و کارهای کاردستی و خلاقانه و کار با قیچی و رنگ و ... تا میتونی کار کنی و زبان را با موسیقی و بازی بهش یاد بدی واز مطالب قبلی من در سن دخترت ایده بگیر. تا میتونی همه حواس های 5 گانه اش را تقویت کن تا در سن صدرا نتیجه خوبی بگیری . دختر گلتو ببوس. بازم به وبلاگ ما سربزن و حتمن نظر بده.
مامان نازنین زهرا
10 شهریور 93 11:03
ممنون از توضیحاتتون باافتخار لینک شدین خواهش میکنم عزیزم . ممنون از لینکتون . دختر گلت را ببوس.