امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

2 ماهگی نوگلم

1392/5/23 13:54
260 بازدید
اشتراک گذاری

دوماهگی نوگلم

مرداد89

در 2  و حتی 5/1 ماهگی کتاب (  شیوه های تقویت هوش نوزاد در 3تا 6 ماهگی را خیلی دوست داشتی و با دقت زیاد و دست و پا زدن در حین مشاهده کاملا مجذوب می شدی طوریکه در  صفحه 5( آخرین صفحه ) به خواب میرفتی در این سن بسیار به اشکال رنگی و هندسی توجه و علاقه نشان میدادی .و مامان به شوخی به من میگفت امروز کتابش را خونده یا نه؟ از 35 روزگی تا حدود اواخر/2ماهگیش پستونک خیلی دوست داشتی و می خوردی با اینکار هم غریزه مکیدن خود را ارضا می کردی و ارامش میگرفتی و هم باعث هضم شیر میشد.

 وقتی روی زمین دراز میشدم و زانوهام را به سمت شکمم خم می کردم و تو را روی زانوهام مینشاندم و دستهاتو  باز میکردم و به حالت پرواز راست و چپ تابت میدادم بعد وسط بازی دو دستت را به هم میزدم و میگفتم بارک الله و قهقه میزدی .

مو مشکی

این لباسها رو من و بابایی چند سال پیش از مکه برات خریدیم . ایشالله با جیگرم هم می رویم

پستونکی مامان

شبها خیلی بی طاقت شده بودی دکتر گفت برات پستونک بخریم  .یک شب که دیدیم خوابت نمیره با بابایی لباس پوشیدیم و رفتیم داروخانه و این پستونک را برات خریدیم . خداروشکر جواب داد. البته پستونکی نشدی و بعد از یکماهی خودت دیگه تفش میکردی و بدت می آمد .

فوق العاده بازی کردن و شنیدن صحبت دیگران با خودت یا تماشای حرف زدنهای دیگران با هم را با لذت و دقت نگاه می کنی . واکسن 2ماهگیت را که زدی 5/1 روز تب داشتی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)