امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

امیر صدرا و فهمیدن معنی برخی اصطلاحات

1392/9/5 11:50
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم این روزها که برخی اصطلاحات را بهت میگیم برخوردهای جالبی میکنی

برخی از اصطلاحات و عکس العمل های  شما :

1-دیشب قبل از رفتن به مهمونی خونه مامان عزیز بهت گفتم : وقتی بزرگترها صحبت میکنند

یادت باشه وسط حرفشون نپری   در مهمونی داشتم در آشپزخانه با خاله ساره صحبت میکردم  یکدفعه دیدم اومدی  صندلی میزناهار خوری را کشیدی و روش ایستادی و شروع کردی به بالا پایین پریدن  .اول متوجه نشدم گفتم صندلی برای نشستن است . بعد شما گفتی آخه دارم وسط حرفتون میپرم  دیگه .

من و خاله حسابی خندیدیمتعجبتعجبتعجب

2-   دسته عزاداری دیدی گفتم برو جلو ی علم دست بزن : دیدم رفتی ایستادی جلوی علم شروع کردی به دست زدن گفتم داری چیکار میکنی گفتی دارم جلوی علم دست میزنم دوباره من و بابایی تعجبتعجبتعجب

3- سربه سرم نزار:  سر تو میچسبونی به سرمون میگی دارم سر به سر  میزارم

4- داشتی اذیت میکردی مامان عزیز بهت گفت این کارو نکن کلاهمون میره توهم: رفتی یک کلاه آوردی وواستی سر خودت و مامان عزیز را با هم ببری زیر کلا ه. قیاقه ما تعجب  بعد ش  قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)