امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

امیرصدرا و حافظ

1392/11/9 11:05
454 بازدید
اشتراک گذاری

حافظ 4سال و 10 روزه و صدرا 3 سال و هشت ماهه . 27دی 92

27 دی سال 1392 حافظ ( پسرپسرعمه مامانی) 4سال و 10 روزش است و شما 3 سال و 7 ماه و 20 روزت است . البته حافظ کوچولو مونده چون اصلا غذا نمیخوره قلب خدا رو شکر با غذا خوردن مشکل نداری فقط یک کم به هله هوله خوردن علاقه داری   مثل شکلات و پفک  و پفیلا و پاستیل .

وقتی بهت میگم جایزه چی برات بگیرم با غلظت شدید میگی شکلات پفک .

برای نخوردن این هله هوله ها تا بحال خیلی مقاومت میکردم  این ماه مقاومتم  کمتر شده میخوام ببینم اگه حساسیتم کم بشه و گهگاهی برات بخرم شاید شدت علاقه ات کمتر بشه و عادی بشه لبخند دارم چیزهای دیگه را جایگزین میکنم  مثل دنت و ... چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمهر جوجو
9 بهمن 92 15:20
عزیزم قالب وبلاگ جدید مبارکه ماشاء الله به گل پسرم که رشدش خوبه و خوب غذا می خوره مرسی گلم . خداروشکر خوبه .فقط اینروزها خیلی دنبال هله هوله خوردنه .
مامان رادمهرجوجو
31 فروردین 93 11:18
عزیزم نیستی کجایی ؟ اومدم بگم روزت مبارک امیدوارم سایه مامان مهربونی مثل شما همیشه بالای سرش باشه دلمون تنگ شده بیا دیگه سلام عزیزم .ممنونم .روزشما هم مبارک باشه . امروز بعد از چند ماه به وبلاگ صدرا سر زدم . آخه هم سرکارم سرم شلوغ بود هم اینکه توراهی دارم و بدجور ویار دارم .حوصله وبلاگ هم ندارم .حالم بهتر بشه بیشتر میام . قربونت رادمهر جونو ببوس.[
مامانی سمیه
9 اردیبهشت 93 10:07
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییی مبالکه خدا کوچولو ومامانش و حفظ کنه من از زمانی که باردار شدم هروقت توی خیابون یا هرجایی یک خانم باردار می بینم حتی اگر نشناسمش یک بار سوره توحید ومی خونم و به سمتش فوت می کنم و از خدا می خوام که خودش و نی نی شو از بلا حفظ کنه و بارش و به سلامت زمین بگذاره الان هم این کار و برای شما کردم و از راه دور براتون آرزوی سلامتی می کنم هروقت خبردار شدی پسمله یا دخمل به من هم خبر بده خودت منتظر چی هستی ؟ سلام گلم ببخشید دیر جواب دادم اصلابه وبلاگ صدرا سر نزده بودم .یکم بدحال بودم .حالا خداروشکر بهترم .راستی نی نی دخمله .منم دوست داشتم دخمل داشته باشم . برام دعا کن .خودت توفکر بچه دارشدن نیستی ؟ اگه دوست داری 3-4 سال فاصله عالیه .رادمهری را ببوس .بازم ببخشیدخیلی منتظر شدی .تو نظرات خصوصی شمارم رو برات میزارم تا اگه سر نزدم باهم در تماس باشیم دوست خوبم.
مامان محمدرصا ( هدی)
1 خرداد 93 16:34
سلام خوبین پسر نازرو ازطرف من ببوسید و به ما هم سربزنید سلام عزیزم ممنونم از محبتت . شماهم پسر گلتون را ببوسید . حتما بهتون سر میزنم .
مامان ارمیتا
5 خرداد 93 8:18
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى سلام خاله جون .ممنونم .