امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

امیرصدرا و اولین آرایشگاه -دی 92

1392/11/9 11:00
635 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره موفق شدیم شاه پسر را با  آرایشگاه آشتی بدیم

 

همیشه حاجی بابا و بابایی موهات رو کوتاه میکردند .

دو ماه پیش خواستیم دیگه بری آرایشگاه  موهات رو کوتاه کنی   ،

همرا بابایی رفته بودی  ولی نگذاشته بودی موهات رو کوتاه کنند  و فقط  عقب موهات کوتاه شده بود .انقدر بابایی را کلافه کرده بودی که دیگه حاضر نبوددوباره شما را آرایشگاه ببره .

 

عصر شنبه که  از سرکار برگشتم  بالاخره بابایی را راضی کردم با هم ببریمت . بابایی هم میگفت : من میدونم نمیشینه . ( مثل اون شخصیت کارتن ... که میگفت من میدونم نمیشه من میدونم )

مدتها ست که مرتب به پسرکم میگم کی بریم آرایشگاه . جواب میده : دوشنبه تقریبا با حرفها و صحبتهای گذشته ام آماده بود ولی چون ظهر نخوابیده بود و خسته بود نگران بودم  کلافه مان بکنه  .

دل به دریا زده بودم و میخواستم امتحان کنم ,

  .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)