امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

امیرصدرا و نمایشگاه اسباب بازی 21 دی92

1392/10/23 15:21
275 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه بالاخره موفق شدیم بریم نمایشگاه .بابایی باید ظهر میرفت سرکار برای همین ساعت 9و نیم اول وقت اونجا بودیم .خیلی نموندیم .البته یکمیش تقصیر خودت بود .

 

21 دی 92 بوستان گفتگو

اینجا محوطه بازی برای بچه ها بود جالب بود

شترمرغ

نمایشگاه بدی نبود ولی از ساعت 11 دیگه خیلی شلوغ شد .خیلی خرید نکردیم اکثر بازیهای فکری را نمونه اش را داشتی . عکساشو برات بعدا میزارم .

برای اینکه نبرمت دستشویی بهانه بابایی را گرفتی از پیش من دور شدی و از پله ها رفتی بالا دنبال بابایی . منم از دور میدیدمت . یک خانمه دید گریه میکنی بردت پیش انتظامات گفت گم شده .منو نگاه میکردی ولی به آقاهه نگفتی مامانم اینه منم هیچی نگفتم دیدم رفتی باهاش . دنبالتون اومدم ببینم چیکارمیکنی تا اینکه در جمعیت گمتون کردم . نمایشگاه شلوغ بود وخیلی از نظر اطلاع رسانی ضعیف بود بالاخره از پشت بلندگو شنیدم گفتند : مامان مهربون امیرصدرا .ولی نفهمیدم کجا بایدمیرفتم .رفتم ستاد گفتن برو قسمت رادیو رفتم اونجا که دیدم بابایی هم از صدای بلندگو متوجه قضیه شده بود و اومده بوداونجا . ولی گفتند بچه ای اینجا نیست و فرار کرده .... ماهم  ناراحتآخ . شروع کردیم به گشتن  بابایی هراسون منم بدنبالش . خلاصه بعد از کلی گشتن دیدیم جلوی یک غرفه ایستادی داری برنامه تبلیغی بالا بالا را نگاه میکنی و عین خیالت نیست . برا ی همین برگشتیم خونه و دیگه نموندیم . تعجب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدرضا-هدی
24 دی 92 1:29
سلام خوبین امیر مهدی جون رو می بوسم من لینکتون کردم ممنون عزیزم .منم لینکتون کردن . به ما سر بزن و نظر بده .راستی اسم پسملی امیرصدرا است .. محمرضا جون را ببوس.
مامان آناهیتا
24 دی 92 23:09
سلام عزیزم باعث افتخارمه از اشنایی با یه دوست هم سن و سال دخترم وای چه حالی داشتی اون لحظه فکرش حالمو بد میکنه پسر گلت رو ببوس خصوصی داری عزیزم . شما هم روشا جونو ببوس .اگر منظورت قسمت نظرات خصوصی است .آره دارم .اگه منظورت چیز دیگه ای است ؟؟؟
مامان آناهیتا
24 دی 92 23:10
رمز تمامی مطالبم پریسا هست ( فارسی ) ممنون .مامانی
مامان روشا
25 دی 92 9:29
واقعا اینهایی که می گی راسته؟؟؟؟ من فکر می کردم روشا خیلی خیلی جسور و نترسه مثل اینکه امیر صدرا ورژن پسرونشه زنده و سلامت باشن ان شالله البته شما هم خیلی نترسی که گذاشتی به پلیسه بره آخه دکتر اسلامی گفته بود منم خواستم امتحان کنم .چون خیلی نترسه دوست ندارم باگفتن لولو میخورتت یا .... بترسونمش تا ازم دور نشه برای همین کارم سخت شده .
آذر
25 دی 92 12:25
ممنون که به وبلاگ ما سر زدید .ایشالا خدا یه دختر خوشگل بهتون هدیه بده. مرسی عزیزم ایشالله .