امیرصدراامیرصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای کودکانه و امیرصدرا

امیرصدرا و اسباب بازی های جدیدش

1392/10/25 13:32
391 بازدید
اشتراک گذاری

علاقه زیادی به اسباب بازیهای اینچنینی داری .و این اسباب بازی جدیدت خیلی سرگرم کننده و جالبه و حسابی سرگرمت میکنه .

ابتکارات جالب و احساس قدرت صدرا

اینجا از درست کردن این میز و صندلی حسابی احساس قدرت کردی و با غرور با کارت عکس گرفتی.

با تمام شیطنتهات فقط موقع انجام این بازی ها حسابی آروم میشی و متفکرانه کار میکنی .

هوراآفرین مهندس کوچولوقلب

عکس  های دیگه ات را بعدا میزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رادمهر جوجو
30 دی 92 14:42
عزیزم قربون مهندس کوچولو وقتی اسباب بازی باعث لذت بردن بچه ها میشه ما هم لذت می بریم خانمی یک سوال داشتم می خواستم بدونم زبان انگلیسی رو برای امیرصدرا شروع کردی یا اینکه جایی سراغ داری آموزش زبان برای بچه ها باشه . من از سایتهایی که شما معرفی کردید استفاده می کنم رادمهر هم خیلی علاقه نشون میده ولی هدایت شده نیست می خوام یک آموزش منسجم باشه اگر ایده ای دارید کمکم کنید مگه در مهد باهاشون کار نمیکنن ؟ من براش سی دی میزارم تا گوشش آشنا بشه .بعدا که مهد بره اونجا هم زبان دارند . یک مهد زبان انگلیسی در دولت میشناسم دوستم پسرشو میبره ولی به ما دوره . در اطرافتون باید پیدا کنی . شما کجا میشنید؟ . یک سوال بپرسم: میخواستم بدونم چطوری از این سایتها استفاده میکنی روشت چیه ؟ یادت نره جواب بدی آخه عزیزم من هرموقع سوال میپرسم جوابشو یادت میره بدی .
مامان رادمهر جوجو
1 بهمن 92 16:43
عزیزم الهی بمیرم من که سعی می کنم جواب بدم کدام سوال بی جواب مونده رادمهر من مهد نمیره پیش مادربزرگشه . ما سمت شرق تهران هستیم . از سایت زبان انگلیسی که حروف الفبا ست چون رادمهر می تونه با کامپیوتر کارکنه خودش یکی یکی حروف الفبا رو باز می کنه بعد با هر کلیک تلفظ می کنه و تکرار می کنه و من جورچین های حروف انگلیسی گرفتم تو سایت به هر حرف که می رسه ازش می خوام نشون بده که کدام حرف منظورشه . ولی نمی خوام آموزش انگلیسی فقط به حفظ کلمه مثل طوطی ختم بشه می خوام فراتر از این باشه . عزیزم من خوشحال میشم تو دوستی باشما اگر هم کوتاهی بوده تو جواب دادن سوالات عذرخواهی میکنم . بگذریم .عزیزم ممنون از محبتت .اگر قسمت نظرات خصوصیت فعال شده بهم بگو . منم خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا بشیم .متولد چه سالی هستی ؟ میخواستم ازت بپرسم اون ماشینهاکه با لوله دستمال توالت درست کردی منم درست کرده بودم یکروز دیدم توی وب رادمهرجون عکسش را گذاشتی خواستم راهنماییم کنی چطورچرخهاشو درست کنم چرخهاش را نمیدونم چطور درست کنم.از لوله ها نصف کردم ولی بیرخت شد امیرصدرا هم بدجور پیگیره منم خلاقیتم افت کرده .
عزیزم
7 بهمن 92 15:53
عزیزم من متولد 59 هستم . ممنون باعث خوشحالی منه دوستی با شما . عزیزم از همون لوله ها بریدم به قطر یک سانت با گواش مشکی رنگ کردیم بعد با مقوا مشکی به اندازه قطر حلقه ها دایره درآوردیم بعد روی دو طرف حلقه ها چسبوندیم شد لاستیک برای اون ماشینها و با حسب حرارتی چسبوندیم . امیدوارم کمک کرده باشم . قسمت خصوصی وبلاگم هم فعاله هرروز که وارد وبلاگم شم به نظرات خصوصیم سر می زنم مرسی عزیزم . آلان جا افتاد . منم متولد اردیبهشت 60 هستم .